loading...
داستان کوتاه | رمان کوتاه
سعید امیدی بازدید : 216 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

 

پسری با اخلاق و نیک سیرت اما فقیر به خواستگاری دختری رفت.
پدر دختر رو به پسر کرد و گفت: تو فقیری و دخترم طاقت رنج و سختی ندارد پس من به تو دختر نمیدهم.

چندی بعد پسری پولدار اما بدکردار به خواستگاری همان دختر رفت ، پدر دختر با ازدواج موافقت کرد و در مورد اخلاق پسر گفت : انشاءالله خدا او را هدایت میکند.

دختر گفت: پدر، مگر خدایی که هدایت میکند، با خدایی که روزی میدهد فرق دارد؟
سعید امیدی بازدید : 149 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

 

 

در ایام صدارت امیرکبیر روزی احتشام الدوله  عموی ناصرالدین شاه که والی بروجرد بود به تهران آمد و به حضور امیرکبیر رسید.

امیرکبیر از احتشام الدوله پرسید: وضع بروجرد چطور است؟

حاکم لرستان جواب داد: قربان اوضاع به قدری امن و امان است که گرگ و میش از یک جوی آب میخورند.

امیر برآشفت و گفت: من میخواهم مملکتی که من صدراعظمش هستم آنقدر امن و امان باشد که گرگی وجود نداشته باشد که در کنار میش آب بخورد. تو میگویی گرگ و میش از یک جوی آب میخورند؟

سعید امیدی بازدید : 140 دوشنبه 19 مرداد 1394 نظرات (0)

نوار کاست با ظرفیتی بیشتر از دی وی دی برگشت !


نوار کاست با ظرفیتی بیشتر از دی وی دی برگشت !




یک شرکت فعال در عرصه تولید لوازم الکترونیک و سخت افزار رایانه‌ای نوار کاستی را ابداع کرده است که قدرت ذخیره سازی آن سه هزار و ۷۰۰ برابر یک دیسک بلوری است.

به گزارش ایرنا از دیلی میل، از زمان ابداع سی دی‌ها و سایر اشکال ذخیره سازی دیجیتال ذخیره اطلاعات بر روی نوارهای کاست قدیمی به نظر می‌رسد اما در بسیاری از مشاغل و آرشیو‌های سراسر جهان هنوز از ذخیره سازی بر روی نوارهای کاست استفاده می‌شود.
اکنون شرکت سونی روشی برای افزایش پتانسیل نوارهای کاست ابداع کرده است که نه تنها با رقبای دیجیتال خود مطابقت می‌کند بلکه از آن‌ها پیشی نیز می‌گیرد.


این نوارهای کاست می‌توانند بیش از ۱۸۵TB ترابایت اطلاعات را ذخیره کنند که ۷۴ برابر ظرفیت نوارهای سنتی است و برابر با سه هزار و ۷۰۰ بلو ری است . همه به لحاظ تئوری می‌توانند از این نوارهای کاست استفاده کنند اما این نوارهای کاست به طور خاص برای سازمان‌هایی طراحی شده است که لازم است مقادیر زیادی از اطلاعات را ذخیره کنند. در حال حاضر نوارهای مغناطیسی با پوشش پودر آهن ربا به عنوان اصلیترین شکل وسیله ذخیره سازی نواری با ظرفیت ۲. ۵ ترابایت استفاده می‌شوند.


پیش از این اگر شرکت‌ها می‌خواستند این ظرفیت ذخیره سازی را افزایش دهند می‌بایست با استفاده از فناوری، اندازه ذرات مغناطیسی را که داده‌ها بر روی آن‌ها ذخیره سازی می‌شود، کاهش می‌دادند. البته این فرایند می‌تواند دشوار و گران باشد و در بسیاری از موارد مقرون به صرفه نیست.
نوار کاست جدید تولید شده شامل یک زیرلایه مغناطیسی نرم با سطح صاف و صیقلی است که با استفاده از شیوه‌ای موسوم به ته نشین سازی سریع ساخته می‌شود. ته نشین سازی سریع شامل شلیک یونهای آرگون به فیلم پلیمری برای تولید لایه‌های بسیار مطلوبی از ذرات بلورین در یک الگوی یکپارچه است که فقط پنج میکرو متر ضخامت دارد.
تاکنون وقتی این روش سریع برای ساخت این لایه از ذرات مغناطیسی بر روی فیلم پلیمری استفاده می‌شد، شکل و آرایش بلور‌ها را تغییر می‌داد و موجب می‌شد لایه زیر، زبر و خشن شود.
بلورهای مطلوب لایه مغناطیسی سونی به طور متوسط ۷. ۷ نانوم‌تر هستند و نوار مغناطیسی ساخته شده با استفاده از این فناوری، دارای ظرفیت ضبط ۱۴۸ گیگابایت داده در هر اینچ مربع است.
این میزان پنج برابر ۳۵ ترابایت ظرفیت نوار کاست‌های ساخته شده توسط فوجی فیلم و IBM در سال ۲۰۱۰ است.
سونی اعلام کرده است که قصد دارد کار بر روی این نسل بعدی از سامانه‌های ذخیره سازی را ادامه داده و آن را برای فروش آماده کند.



سعید امیدی بازدید : 148 دوشنبه 19 مرداد 1394 نظرات (0)
جدول هفته دوم  لیگ برتر 1394

http://rupload.ir/upload/a2cxhxs5ldtx6wnjqp9.png


به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که سه تیم همنام استقلالی در لیگ پانزدهم برابر حریفان شان به پیروزی رسیدند و در جمع سرخ های لیگ برتر هم جز تراکتورسازی، پرسپولیس و فولاد به عنوان دیگر مدعیان لیگ به نتایج مناسبی نرسیدند. از مهمترین حواشی این هفته می توان به بازگشت محسن قهرمانی به دنیای فوتبال به همراه شجاع خلیل زاده که نقش اصلی دیدار سپاهان و پرسپولیس را برعهده داشتند اشاره کرد.



علی دایی با حضور روی نیمکت صبای قم نظرها را به سمت خود برگردانده و مطمئنا یکی از جذابیت های لیگ این فصل خواهد بود. علی دایی که در دومین بازی تیمش هم از کسب سه امتیاز ناکام بود در این بازی در کنار ایمان مبعلی از چهره های ویژه بازی لقب گرفت. خاطرات پیش از جام جهانی 2006 و تکلی که گفته می شد از سوی ایمان مبعلی روی پای علی دایی زده شد تا این بازیکن جنوبی از حضور در آلمان باز بماند. این دو البته در روز بازی برخورد گرمی با هم داشتند و به نظر می رسد خاطرات جام جهانی را فراموش کرده اند و مبعلی هم با آن اتفاق کنار آمده است که اینگونه علی دایی را در آغوش گرفته است.



پرویز مظلومی در بازگشت به استقلال خصیصه خود را به این تیم بازگرداند. تیمی هجومی که تا آخرین لحظه می تواند هواداران را به ایجاد موقعیت و گلزنی امیدوار کنند. خیلی بدبینانه است اگر بخواهیم نتایج استقلال در دو هفته اخیر را خوش شانسی آبی ها بدانیم و آنها در این هفته موفق شدند در روز بازگشت امیر قلعه نویی به استادیوم آزادی، 45 دقیقه جهنمی برای خط دفاعی اش بسازند و به اشکال مختلف دروازه حسینی را با خطر مواجه کنند. استقلال البته هر دو گل خود را روی تاکتیک مورد علاقه امیر قلعه نویی در فصل پیش خورد. جایی که خسرو باید توپ سانتر می کرد و البته امید ابراهیمی هم به شوت هایش می نازید. امید ابراهیمی هم برای سرمربی محبوبش سنگ تمام گذاشت و او را حداقل پیش خودش روسفید کرد. قلعه نویی که مدعی بود امید ابراهیمی بهترین هافبک آسیاست توسط دوگلی که این بازیکن به ثمر رساند با شکست از تهران رفت تا حداقل بابت این اظهارنظرش در فصل گذشته به خود ببالد.

سعید امیدی بازدید : 247 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود سریال تعبیر وارونه یک رویا – تمام قسمت ها لینک مستقیم

سریال تعبیر وارونه یک رویا را ، در شبهای تابستان ۹۴ ؛ از ایران فیلم دانلود نمایید .





سعید امیدی بازدید : 159 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود سریال تنهایی لیلا – تمام قسمت ها لینک مستقیم

سریال تنهایی لیلا را ، در شبهای تابستان ۹۴ ؛ از ایران فیلم دانلود نمایید .



سعید امیدی بازدید : 150 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

جدید و خنده دار ترین اس ام اس های سرکاری


538587639 جدید و خنده دار ترین اس ام اس های سرکاری

 

شنیدین میگن آدم تو دستشویی فکرش بیشتر کار میکنه ؟!؟

پس …

دانشمندا ذاتا اسهال بودن


.
.
.
.
.
با بعضى از آدم ها باید رفت ماهى گیرى…. از بس که کرم دارن…!!!
.
.
اس ام اس خنده دار
.
بیاین صادقانه اعتراف کنید اولین بار کلمه ” بالاخره” رو چطوری خوندین؟
.
.
.
.
.
هر وسیله ای که مامانت جمع می کنه حتما گم می شه،

بهش هم میگی میگه من دست نزدم همونجا گذاشتم !

سعید امیدی بازدید : 139 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

آگهی | نیازمندیها | حراجی

 

http://rupload.ir/upload/k6crmx5zjphit0h284pm.png

 

رو دیوار یکی از بهترین سایت های نیازمندیها رایگان با پوشش سراسری  در خدمت شما عزیزان میباشد

آگهی های فروش ماشین ، موتور ، خانه، وسائل شخصی  را در رو دیوار انتشار دهید

حتی میتوانید برای پیدا کردن کار و یا کارمند آگهی خود را ایجاد نمایید

لینک ورود :  حراجی


سعید امیدی بازدید : 158 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود برنامه نود ۹۴ با لینک مستقیم | آخرین برنامه


“دانلود برنامه نود ۹۴ با لینک مستقیم از سرور ایران فیلم

آخرین برنامه فصل ۹۳-۹۴


لینک صفحه دانلود : دانلود آخرین قسمت برنامه نود


سعید امیدی بازدید : 201 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)


انیمیشنی دیگر از گروه انیمشن گروه ایران فیلم

تام و جری-Tom and Jerry

دانلود مجموعه کامل انیمیشن تام و جری-Tom and Jerry با کیفیت بالا و لینک مستقیم

فول آرشیو در دو فصل از سال ۱۹۷۵ تا ۲۰۱۴

دانلود آرشیو کامل انیمیشن تام و جری-Tom and Jerry

سعید امیدی بازدید : 216 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود سریال کمدی پاورچین ساخته مهران مدیری با لینک مستقیم و کیفیت فوق العاده

قسمت ۱ تا ۵۰ آماده دانلود است


پاورچین سریالی تلویزیونی بود که در سال‌های ۱۳۸۱ و ۱۳۸۲ از شبکهٔ تهران پخش شد. کارگردانی این فیلم را مهران مدیری بر عهده داشت و پیمان قاسم خانی نیز سرپرست نویسندگان آن بود.

فرهاد (مهران مدیری) که یک برره‌ای است در تهران مشغول کار در یک اداره‌است. در پی قبول شدن خواهرش شادی (سحر ولدبیگی) در دانشگاه در رشتهٔ «کتابگذاری»، پدرش او را نیز به تهران می‌آورد تا در کنار فرهاد و مهتاب ( سحر زکریا ) زندگی کند و با حضور او و آمدن داوود به خانه فرهاد…

داوود (جواد رضویان) که یک پایین برره‌ای است، در تهران عاشق دختری به نام یاسمن (شقایق دهقان) می‌شود واز فرهاد و مهتاب می‌خواهد که برای او و یاسمن، عروسی برگزار کنند. به این ترتیب داود و یاسمن نیز وارد خانهٔ فرهاد می‌شوند و برای زندگی، در یکی از اتاق‌ها سکونت می‌کنند. پس از اینکه سپهر (سیامک انصاری) نیز به جمع این افراد اضافه می‌شود، این سریال روتین میشود که هر قسمت داستانی مجزا دارد و ایران فیلم این مجموعه را در ۵۵ قسمت ۳۰ دقیقه ای برای شما آماده کرده است.


دانلود سریال کمدی پاورچین با لینک مستقیم


سعید امیدی بازدید : 172 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

اس ام اس شب قدر ویژه ماه رمضان ۱۳۹۴ 

 

شب قدر 

 

شب قدر، شبی که باید به یاد روی محبوب عزیز، آن یار پنهان رخسار، با دردمندی‌های عاشقانه نالید و دیدار او را از خدای طلبید.

 

*************اس ام اس شب های قدر ***************

 

شب قدر، شبی که شیاطین در بند اسارتند و آدمیان ایمن از آنها.

 

*************اس ام اس شب های قدر ***************

 

شبی که در آن خطاب می‌آید: کجایند جوانمردان شب‌خیز که در آرزوی دیدار، بی‌خواب و بی‌آرام بوده‌اند و در راه عشق شربت بلا نوشیده‌اند، تا خستگی ایشان را مرهم گذاریم و اندر این شب قدر ایشان را با قدر و منزلت گردانیم؛ که امشب، شب نوازش بندگان است و وقت توبه گنهکاران.

سعید امیدی بازدید : 211 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

 دانلود پایتخت ۴ – تمام قسمت ها با لینک مستقیم

دانلود سریال پایتخت 4 با لینک مستقیم از ایران فیلمز


بدون شک محسن تنابنده در پایتخت ۴ مهم ترین رکن هست ، این بازیگر توانای کشورمان علاوه بر نقش پرطرفدار “نقی” در این سریال ؛ مانند گذشته این بار نیز نویسنده سری چهارم پرطرفدار ترین سریال نوروزی صدا و سیما میباشد . در سری چهارم این سریال تغییراتی رخ داده هست و از جمله آن حذف “بهبود” می باشد . مهران احمدی بازیگر نقش بهبود به علت بازی در فیلم خانم نرگس آبیار در این مجموعه حضور ندارد .قسمتی از این سریال در کشور چین فیلم برداری شده که مربوط به جریان ازدواج ارسطو می باشد . این سریال همچنان در حال فیلم برداری می باشد و به محض شروع به پخش میتوانید تمام قسمت های آن را از ایران فیلم – IranFilm.TV – دانلود نمایید . همچنین میتوانید اخبار مجموعه پایتخت ۴ را از بخش اخبار ایران فیلم به صورت لحظه ای پیگیری نمایید .

لینک دانلود : دانلود سریال پایتخت ۴ – تمام قسمت ها با لینک مستقیم




اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 2,158
  • بازدید کلی : 57,090